~Cik Liyana Punya Blog~

~Cik Liyana Punya Blog~

Sunday, May 2, 2010

Menerjah Tesco dalam keadaan diet + lapar


To Tesco at 12.30 pm
Panas woo..
Saya try baju lama, muat!
Bagusnye! =_+ (malu x?)
Sampai di Tesco, apa yang jadi?

Melantak nasi kandar pelita!

Nasi briyani + ayam madu + sayur kobis (tak besh!)
Papadom 50 sen 2 keping
Ais kosong

Ais kosong rasa tawar je..
jadi saya pom dgn muka tak malunya,
telah mempau iced blended strawberi kat depan 2. haha!


Shopping!

Chop! Cintan tu bukan hak milik saya!
Teringin nak beli maggi mee, tapi tahan. Sabar2..

Ni saja yang saya berjaya beli
Seedless guava, rambutan ++ kg,
roti chop chip
Total = RM10.09

"Balik karang mesti lapar lagi..."
Betol! So,...

Makan coklat baru RM3.00
Made by Cadbury
-Boost-
(tak besh)
Fakta : coklat tak menggemukkan!
Mengurangkan stress dalam badan & sanubari.

Berjalan pulang dalam cuaca panas
Sem depan saya nak bawak keta!
Tak mau seksa diri saya.
Kan saya sayang diri saya.. =b
~~Bubye~~


3 comments:

  1. best pe boost tu..tu la..tak menikmati makanan dgn sebetulnya..hehe..ice blended tu pau je kje..air 0 tu dah kire best da...haha

    ReplyDelete
  2. xbesh2!
    iced blended 2 besh.. len x ble pau lg. ahhakkss!!

    ReplyDelete
  3. ambik award kat umah sy taw... :)

    ReplyDelete