~Cik Liyana Punya Blog~

~Cik Liyana Punya Blog~

Saturday, May 1, 2010

1 Mei 2010/Off day for gov&non-gov servants

1 Mei = Hari Pekerja
Tak bawa apa2 makna pun pada saya..
Sebab, saya student lg..
Teacher-to-be
Lagi 3 tahun baru boleh merasai nikmat Hari Pekerja (kot..)

Oleh itu,
Saya telah bersiap..
Untuk?

Outing moting!! To Prangin Mall.

(Sandal made by kasut..)

(Terasa macam makin mengurus.. =b)

Menyaksikan IRONMAN 2!!
Waa.. sangat syuke!
Besh x 10000!!
Saya bagi 75/20 %!! Boleh tak? thehehe!!

(Like this handsome man. tapi tua daa... haha!!)

(Akhirnya mreka hidup bahagia selama2nya.. cam story budak2.)

Makan McD.
As usual..
Terikut-ikut gaya makan orang putih!!

(Pastikan hanya makan McD pada jam 12 tghri ke atas kerana RM murah.. =b)

Mencari2 Toner Gervenne di merata2 kedai..
Giant..tak de.
Pacific..tak de.
Tesco..tak de.
Jusco..tak de.

(Sesiapa yang menjumpai toner ini.. tolonglah belikan utk saya.
saya janji saya bayar balik! =tq! )

Perjalanan pulang yang memenatkan
Mendaki bukit combee menuju ke pala..
Tak de kereta..waa!!




(Sampai sudah..)

Moral of story today : Habiskan wang ke jalan yang benar sahaja.
Tq. =D

4 comments:

  1. ceh..bjet bt kronologi la...

    ReplyDelete
  2. mustila.. jelesss????
    die punye post ckit cotekk..je.

    ReplyDelete
  3. mereka sudah pandai bermain kronologi dalam belog.haha

    ReplyDelete
  4. sape kija?? =b
    kija p la tgk iron man.
    ajak kisen.
    besh!

    p/s : kina (called by patim.hehe!) pesan silala bwak sweater/bleazer/pe2 utk tampung kehidupan di dlm movie. kang mati kesejukan!

    ReplyDelete