~Cik Liyana Punya Blog~

~Cik Liyana Punya Blog~

Sunday, May 2, 2010

Copy & paste from ija sebab dia tag saya. Saya tak mau hampakan dia, so saya jawab soalan2 di bawah dgn penuh tulus suci =B :


1. Adakah anda merasakan anda hot?
* Hot 1 = Cuaca sekarang membuatkan saya berasa hot. even bangun pagi pom berpeluh2. aduss..

*Hot 2 = Saya pasan diri saya glemer. semua orang kenal. wakakaka!!

*Hot 3 = Pabila saya berasa marah pada sesuatu @ orang. ggrrrr!!! Tapi sekarang saya belajar utk menjadi lebih sabar. =)


2. Upload wallpaper pc/laptop anda gunakan skrg


3. Cerita pasal gambar ini
Bunga berikan saya ketenangan. Saya suka bunga!!

4. Kali terakhir makan pizza
Waa.. soalan tak ble blah. dan2 je. Padanye petang hari Jumaat lepas = 30/4/2010. Bersama cik ija & cik senah.

5. Lagu terakhir anda dengar

Lagu kat dalam blog cik kija beberapa minit yang lepas.. Pe tajuk dia kija? Besh!

6. Apa anda buat sambil menyelesaikan tag ni
Layan lagu dalam blog kija + makan rambutans. en.shafiq sila jangan jeles. lalala..~

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape?
* Kat rumah yg de mama, ayah, adin & ila - they all call 'kakak'. (Terasa diri besar lak!)
* Kaum kerabat seangkatan sebelah mama panggil saya -yana, na @ kak yana. Tapi kadang2 panggilang 'na' amat mengelirukan sebab dalam family ni ada beberapa orang berstatus 'na'. Saya, mak anjang saya, 3 orang sepupu saya. Kalau berkumpul, semua pakat dok teleng kepala apabila dipanggil. hahaha!! lawak2.. but comei!
*Kaum kerabat segerombolan sebelah ayah panggil saya 'nana' - Dari kecik lagi panggilan 2 sampaila kekal ke hari ini. Comei! Saya suka 'nana'. Thats y jugakla nama saya 'Liyana Nana'. Sekarang dah tau kan? hehe!!

8. Tag 5 org yg anda nk tag
*Madihah Farhana
*Murni hayati
*Kuchietaro
*Cik Paten
*Shafiq Sabri

9. Siapa no 1 anda? no 2?

1 : Madi : Best fren saya dunia akhirat - dia selalu share cerita dengan saya.
2 : Yati : My x-rumate.
Saya sayang mereka!

10. Katakan sesuatu kepada no 5
En.Shafiq : Tolong banje kek secret recipes untuk 27/5/2010. Dapat sem depan pom takpela, asalkan dapat sebutir kek secret recipes! =D

11. No 3 ada hubungan dgn siapa?

Dengan awek kesayangan diela, Fara Ketupat. cun!

12. Kata kata cinta pada no 4
Cik Paten : Saya sayang kamu even kamu nakal..!

Ini sahaja. Terima kasih.


3 comments:

  1. besh ke lagu kt blog i tu?hehe
    tajuk dia 'ku bukan aku' by TILU
    huhu.sedey x leh dengaq lagu kt blog sendri..warggghh

    ReplyDelete
  2. haha!! klu nk dgr meh blik yna.
    akan kubuka blog kamu utk kamu.
    thehehe!!

    ReplyDelete
  3. uit..saya kena tag? haha..

    ReplyDelete