~Cik Liyana Punya Blog~

~Cik Liyana Punya Blog~

Saturday, June 12, 2010

Cawan dunia!!



Kenapa orang minat bola? Saya tersangat pelik. Kerana, saya amat tidak meminati bola cawan dunia. Pada saya, cawan dunia ni membazir masa saya je... @, dalam erti kata yang lebih kurang sama maksudnya, saya tak minat segala jenis bola sepak! Cawan dunia ke, piala raja2 ke, piala sukan sekolah ke, no no no!!

Semalam adik gurl saya bertanya tentang bola. Itu, ini, apa itu, apa ini... (Saya tak ingat sebab tak ambil point) Aduh.... Saya menjawab kepadanya "Cik Laila, i tak ske bola ok. I tak tahu apa2 tentang bola. Serabut je bola ni.." (Sambil menserabaikan rambutku). Adalah kes dia tu.. kalau tak, takde maknanya nak tanya benda2 camtu. Dia tanya lak kat adik jejaka saya yang kureng ckit dengan bola. Tak dapat gak jawapan soalan-soalan dia. Hahahahaha!! Cian tol.. Apa2 jelah. Malas nak layan benda2 yang berkaitan bola. But, kalau chicken ball saya minat! nyam2...

Jadi, sila jangan bercakap@bertanya tentang BOLA kepada saya jika tak mahu jawapan yang paling menghampakan jiwa. Apa-apa pun, saya suka dengan benda lain selain tendangan bola. Orang cedera parah semata2 nak tengok bola, berebut2 sampai sesak nafas, pemandangan memburukkan badan dengan lukisan bola, dll yang amat menarik (sambil menggeleng telengkan kepala). Hahahaha!! Bukan manusia namanya kalau tak pelbagai ragam....


Durian ni pun boleh jadi bola gak..~ =b



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hidup bola!!bola adalah segala-galanya..2 malam dah tak tido kerana bola..tetapi sikit pun berasa tidak kecewa jika tidak dapat tido..(^_^)

    ReplyDelete
  3. cessssss......... penyataan yg paling xdpedulikn. semate2 demi bola.. weekkkkkk!!!!

    ReplyDelete
  4. Haha..post yang amat saya setuju. Pape pun, saya kena suka bola semata-mata kerana future husband suka bola. Support apa yg dia minat. Kalau x, jgn harap!

    ReplyDelete
  5. =D...

    bila dah org tersayang minat..terpaksa la tunjukkn minat juga...peace......

    ReplyDelete